Merzub ya hu benim anladığım kadının çok da kız erkek derdi yok, kocası ısrarla erkek istediği için bu ikinci erkek olsada 3. Yü yapmasam diyor. Kocası dese ki iki kızla kalırız daha yapmayız ben annenin kız erkek ayıracağına inanmıyorum. Çocukluğumdan beri erkek çocuklarını çok severim ilk bebeğimi erkek diye hissettim fakat bin şükür ki kızım olacağını öğrendim. Şimdi her gün lütfen değişmesin diye dualar ediyorum. Ve şunu açık yürekle söylüyorum hani cinsiyetle imtihan olacaksam bi cinsiyeti Rahman bana arattıracaksa o kızım olmasın diyorum, Rabbim kız çocuğu arattırmasın bana. Tabiki iki cinsiyeti de tatmak bilmek isterim ama illa imtihansa kız çocuğu aramayayım🙏🏻🙏🏻