Fyz2014 benim bu formda okuduklarıma beynim duruyor . Yorum yapsam bir türlü , yapmasam bir türlü. Neyseki aranızdaki son 1,5 ayım , şayet tahammül edemiyorum bir cok okuduğuma . Gerçekten evlat bu candan aziz, eminim sende öyle düşünüyorsundur fakat cinsiyet akla nasıl gelir ? Nasıl gelebilir ? Bilmem , anlamam mümmün değil duygularınızı eşininde , seninde . 2 kız annesi olarak dünyanın en mutlu anne babası olduk herzaman . Başka birşey diyemicem .