Fdle Kimi çok erken bekle der, kimi sonraya bırakma zor oluyor der. Allah korusun hepimizi, bir üzücü durum olacaksa her zaman olabilir, bunun için alışverişi ertelemeye gerek yok. Bence içinizden geldiği gibi yapabilirsiniz. Ben 3. aylık hamileyim, bir kaç haftaya oda hazırlamaya başlayacağız inşallah. Sonrasını da ufak ufak hallederim diye düşünüyorum.