Fdle canım herkes erken 6 ayın bitsin falan diyor ama ben ikiz bekliyorum 20+6 yız erken doğum riski var ve ağırlaşıyorsun şuanda bile uzun süre ayakta kalamıyorum yürüyemiyorum fazla, maddi açıdan da hepsini birden almaktansa aylara bölmek daha mantıklı geliyor ekonomik alışveriş yapmadım açıkçası içimde kalmasın diye hep iyisini almaya çalışıyorum bu da maliyeti arttırıyor🙈kıyafet alışverişimiz bitti, bu ay da ateş ölçer ve gümüş kapak aldım, elektrikli süt sağma pompası alacağım onu biraz takip edeyim belki indirimde yakalarım diyorum, odamızı beğendik ama birkaç hafta sonra sipariş vereceğim, her ürünü bir anda araştırmakta zor ilk haftalardan başladık liste falan yaptık neyi nerden almalıyız diye☺️Bence başlanmalı rabbim yeterki kötü yazı yazmasın sağlıkla kavuşalım yavrularımıza