yazgecesi hmm evet genelde 80 ve üzeri olunca bide düzenli aralıklarla gelince önemseniyor canım benimki düzenli sancılardı fakat dozu yetersizdi o yüzden suni sancıyla doğurmuştum zaten 😂
Şimdi ikinciye hamileyim 36+3üm pzsti kontrolüm var nasıl bir yol izlicek bu gittiğim doktor bilmediğim için biraz tedirginim ama bakalım inşallah onun işlem mantığıda diğer doktorum gibidir 🤔