yazgecesi Merhaba kızlar tam 38 haftalığım dün kontrolüm vardı fakat doktor çatıma bakmadı son anda bakıyoruz dedi, bebek de tam 3500 gr olmuş, eğer çatım müsait değilse veya 40 haftayı doldurana kadar bebek kilo alırsa normal doğum zorlaşmaz mı? Doktorumun yorum yapmaması aklımı karıştırdı.
Kubra9595 yazgecesi ilk kizimda doktor 37 haftanin icinde bakmisti ve 2 cm acilmam vardi o gün sancim geldi dogum yapmistim simdi 2. Kizima hamileyim 37. Haftada kontrolum var doktor alttan bakcani söyledi bencede cocuk fazla kilo alir belki dogumda olabilir ama bence bakmasi daha mantikli benim bu kizda kilolu bende korkuyorum doguramazsam daha fazla beklerse diye allah yardimcimiz olsun
etugce yazgecesi benim doktorum da doğumu tetikliyor diye bakmıyor, bebek kendi gelsin diye 3600 kilo bizimde haftaya bajacağım duruma göre karar verelim dedi. Doğal doğumdan yana olan doktorlar bakmıyor.
Mr1517 yazgecesi Bana 37. Haftada bakıcaz dedi ona göre hareket edicez çünkü bence geç kalmamış mı biraz 🤔
gh2019 yazgecesi bana da doktorum yorum yapmıyor. 38+2 deyim baktı çatı muayenesine, bebek aşağı inmemiş dedi. Normal doğum olur ya da sezaryen olur gibi bir yorum yapmıyor. Soruyorum ama cevapsız kalıyorum.
yazgecesi Kubra9595 yani sonuçta doğumu tetiklese bile erken doğum sınırını geçtik bence de bakabilirdi, hayırlısı bekliyoruz bakalım :)
yazgecesi etugce evet benimki sonuna kadar normal doğum destekçisi, ama yine de benim vücut yapım müsait mi erken bilip tedbir almak isterdim, ille de normal doğurcam diye bi isteğim yok açıkçası
Kullanicianne YarenBeren burada herkez oldum falan diyince bende neden benimki yapmiypr diye supheye düşüyorum 37. Haftamdayim doktor sadece ultrasnda bakıyor bir bildiği vardir heralde 🤷♀️
YarenBeren Kullanicianne üçüncüye hamileyim sadece Doğum başladığın da baktılar Kac cm açıklık var diye onun haricin de ondan once çatı muayenesi olmadım doktordan doktora farkta var ama
Sblsrgnsn Kullanicianne benim doktorumda ayni hep ultrasonda bakiyordu bende 36dayim burda okuyum herkesin yaptigini duyunca daha dun gittim sordum doktora neden yapmiyorsunuz diye suanda bakmanin gerekli olmadigini sanci oldgunda yada doguma yakin yapicaz oyle her hafta bakarsak dogumu tetikler dedi bazi doktorlar surekli bakiyorlarmis ama benimki normali desteklediginden mi nedir bilmiyorum tabsiye etmiyorum sikitni olmadigi surece bakmicam dedi illaki vardir bi bildigi dedim ve benmde isime geldi ustelemedim 🙂
Zeynep472165 yazgecesi bende ayni senin gibi dün doktora gittim 38+0 olduk çatıya bakmiorm dedi önceden anneyi strese yada korkutmaya gerek yok dedi
yazgecesi Zeynep472165 mesela sancı oldu gittik ama çatım müsait değil o zaman hadi sezeryane mi alıyoruz dicekler
Kullanicianne YarenBeren olabilir bizimki sadece suyu normal haftasina uyumlu kilosu bu kadar diyor o ladarcik baska hic bisey demiyor 2 hafta da bir 115 tl 🤣🤣🤣 iceri girip çıkmam bir oluyo o yuzden bidaha hamile kalırsam boyle gitmicemm dktor hevesimi kırdı gerçekten hic bilgilendirme yok
YarenBeren Kullanicianne benim de aynı doktorum herseyini söylüyor içeri girdiğim de soru soruyorum cevaplıyor guzel doktorum benim
Kullanicianne yazgecesi ne kadar saçma bisey belki ben başka doktorada gözükmek istiyorum sezeryan istemiyorum ben son dakkada ne alaka yanii
Mirayemir yazgecesi 37+2 yiz bizde dun bebek kilosuna 3500 dedi cati muayensi yapicakmisiniz dedim sanci baslayana kadar yapmiyoruz dedi ee bebek 40a 41e kadar gelmezse nolucak sancim olmazsa kilo almaya devam ederse nasil dogurucam ben catim darsa veya okadar sanci cekip normal olmaz deyip sezeryana alinanlarda var gercekten cok sacma bi uygulama dogum seklinin kararlastirilmasi gerekli ama hic bi sekilde yorum yapmiyolar
yazgecesi Mirayemir aynı durumdayız... düzenli sancı girdiği an gidicem ben baksınlar duruma, hayırlısı olsun