Musel çok çok iyi bilirim maalesef ben de iki kez yaşadım böyle bir durumu ama o zamanlar hep kötü şeyler düşünüyordum , bu defa öyle yapmamaya karar verdim. Neye inanırsak onu yaşıyoruz galiba. Şu an olumsuz hiç birşeyi duymuyorum , hatta eşim ve en yakın arkadaşım dışında hamileliğimi de kimseye söylemedim bunları duymamak adına😄her şeyin güzel olacağına inanıyorum ve dua ediyorum sadece 💕