Deletedmom00170 tutturacak olan Allahtır 💕 sen dua et Allaha tevekkül et elden başka bir şey gelmez. Adet bittikten sonra ilk günde de olur adetinden 3 gün önce de tutar adet olmazsın bence sürekli yapma bu moralini bozar. Ve bebişin tutunabilmesi için annenin mutlu olması gerekiyor 💕🌸 lütfen moralini bozma 🌸🥰