elifzeynebinannesi Leyla9292 anliyorum kuzum, Allah hepimizin yardimcisi olsun insallh, zor geciyor gercekten..
Leyla9292 Vera18 bana sorarsan vallahi zaman hiç ama hiç geçmiyor durmuş resmen aralık gelsin diye bekliyorum dört gözle🤲
Vera18 Leyla9292 ben yavaştan alışverişe başlıcam kıyafetler falan gelince yıka ütüle biraz zaman geçer herhalde 😊 yalnızım zaten her şeyi tek yapıcam her gün ugrascak bişey bulurum 😅
Suhedaa Ibck son 7 ama ne sanci var ne baska bisey bekliyoruz hayirlisiyla Rabb im kucagimiza saglikla almayi nasip etsin 😍
Xbebek123 Son 109 gün zaman geçmiyoooor . Kızlar Bebişler anne karnında kilo alsın diye özellikle yediğiniz birşeyler var mı
Vera18 elifzeynebinannesi nasıl beğendiniz mi ürün kalitesini ? bende hastane çıkışı bir kaç tulum sipariş verdim ama 4 gün sonra gelicek gözüküyor heyecanla bekliyorum 🙆♀️
elifzeynebinannesi Vera18 cok begendim canim , hatta yikadim gelir gelmez kuruyorlar simdi, cekme, renk atma gibi sorunlari da olmadi, umarim siz de memnun kalirsiniz..
Ibck elifzeynebinannesi oo baya bişeyler almıssınız bende bi zaman cok internetten aldım ama artık magazadan bakıp alıyorum biberon temizleme malzemesi bende alıcam bi tane cam biberon var wee marka yetermi acaba ilk zaman
elifzeynebinannesi Ibck yeterli olur sanirim 1 tane, benimde ilk bebegim pek bir tecrubem yok, lazim olursa yine aliriz artik:)