Gamzecam Benim şu an ki doktorum kaç yıllık evli bir adam. Kendisi Yurt dışında eğitim almış ayrıca Tüp bebek uzmanı bir Doğum doktoru. Sayısız çifti çocuk sahibi yapmış Allah’ın izni ile. Fakat acı olan, kendisinin çocuğu olmuyor. Düşünsene ne kadar kötü bir durum. Sen muayenehanende kısırlık tedavisi uygula, sayısız çifte bebek müjdesi var ama senin kucağın boş kalsın.. Karısını ne yaptıysa tedavi edememiş.
Ben haberi öğrendiğimde ağlarken, doktor tuhaf oldu yanımdan uzaklaştı. İşte bunun gibi nice zorluklar var hayatta. İki seçenek var, Allah sana çocuk nasip edecektir ama bunun zamanı vardır ya da çocuk sana nasip olmayacaktır. İkisinde de hayır vardır ve bu Allah’ın takdiridir. Seni rahatlatacak bir Öner’im var 😊 Mevlana’nın bir şiiri var “La tahzen”
Youtubeden Musab Balkanlıoğlunun seslendirmesi ile bir dinle. Aradığın tüm sorularının cevabı o şiirin içinde. Allah sana sağlıklı ve hayırlı Çifter Çifter çocuk versin 😊
Biraz tevekkül, Allah yardımcın olsun ..