Mrvvv
Bende yaşadığım bir mucizeyi sizlere anlatmak istiyorum. Çünkü bir zamanlar benim gibi çocuk sahibi olamayan arkadaşlarıma umut olmak, yardım etmek istedim.
Yazdıklarımda kesinlikle yalan ya da abartı bir şey yok, yalan söyleyip boş umutlar vererek sizlerin günahına girmekten Allah’a sığınırım.
Arkadaşlarım, Masallarda anlatılan aşklar gibi bir evlilik yaptım 22 yaşımda. Kocam ise 28 yaşındaydı. Tam gençlik zamanımız, çocuk sahibi olmaya elverişli bir yaştaydık. Korunmadan ilişki kurmamıza rağmen çocuk sahibi olamadık. Kendimi bildim bileli adet düzensizliğinden muzdariptim. Guatr hastasıydım, yumurtalık kistlerim mevcuttu,hormonlarımda sıkıntılar vardı. Teyzelerim sağlıksız gebelik geçirmişti genetik olarak bu gibi sorunlar da vardı. Bir yıl bekledik. Çevreden hep eleştiri yağıyordu, neden hala hamile olmadığım herkeste merak konusuydu. Allah eşimden razı olsun bir kere bile bunu dert etmedi. “Verende Allah,alanda Allah” der beni teselli ederdi.
Doktora gitmeye karar verdim. Yapılan tedavilerde bir çok problem çıkmıştı. Gebe kalmam zor bir ihtimaldi ama imkansız da değildi. Kocama durumu anlattığımda “Gereken ne ise yaparız, Ama önce dua ve sabır” dedi. Ağladığımda bana kızardı. Ona bir evlat veremesemde suçlunun ben olmadığımı biliyor ve beni yine seveceğini söylüyordu. “Bir de ben doktora gideyim, bende de sıkıntı olabilir” diyerek muayene olmaya karar verdi. Dediği gibi de oldu; sperm sayıları olması gerekenden azdı, dölleme yeteneğine sahip sperm sayısı daha da azdı. İki birey sorunluyduk. Tedavi aşamasına girdik, bir sonuç elde edemedik. Bu arada çocuk soranlara eşim de ben de “Daha erken, biz daha dünya turu yapmadan çocuk düşünmüyoruz” derdik gülerek. Böyle böyle günler geçti. Evlat hasreti yüreğimize oturmuştu. Biz kendi halinde, elimizden geldiğince dinine bağlı bir çifttik. Allah takdir ederse o çocuğa kavuşacağımıza inanırdık elbet.
Ben, tedaviye yanıt alamamıştım ve rahim filmi çektirmeye karar verilmişti. Kendim hemşireydim rahim filmi ağrılı olduğu için korktum açıkçası bu durumu erteledim.
Akışına bırakmaya karar vermiştik.
İlaçlar Allah’ın birer mucizesi elbet ama asıl mucize Allah’tı.. O verecekti bize çocuğu. Bende bu zamanlarımda tamamen ona yöneldim. Araştırdım, Dileklerin kabulü için dualar, evlat sahibi olmak için manevi reçeteler öğrendim. Hepsini manevi bir huzur ile usulüne uygun yerine getirmeye çalıştım. Yıllardır namazımı kılar kuranımı okurdum.
- Her ezan okunduğunda ezan bitene kadar dua ettim. Penceremi açar,ezanı dinler kimi zaman ağlar Allahtan sağlıklı hayırlı evlat dilerdim. Bunu her ezan zamanı yaptım.
- Namazlarımın arkasından Hz. Zekeriya’nın evlat sahibi olmak için ettiği duayı ettim.
- Özellikle geceleri,herkes uyuduktan sonra namaz kılar, “Ya hu Ya Allah” zikri çeker, ağlayarak secdeye varır Allaha kucağımı boş bırakmaması için yalvarırdım.
- Gece vakti sanki beni dinleyen birileri olur gibiydi. Balkona çıkar gökyüzüne bakar tesbih çekerdim... Annelik duygusunu bana da yaşat Allah’ım diye duama eklerdim.
- Tanıdığım herkesten dua istedim.
- Temiz bir kağıda Allah’ın tüm isimlerini yazdım. Sonra Alak Suresini, Ayetel kürsiyi ve Hz. Zekeriya’nın duasını ekledim.
Altına da Rabbimden istediğim dileklerimi yazdım ve bir sabah onu temiz bir akarsuya besmele ve niyet ederek bıraktım. Akarsuya dua bırakmak, duanın kabulünü hızlandıran bir yöntemdir...
- Nisan ayının 14’ü ile Mayıs ayının 14’üne kadar olan süre içerisinde yağan yağmur her derde devadır. Cebrail (a.s) Peygamber efendimize bu reçeteyi vermiştir. Nisa’n yağmuruna gerekli dualar okunduktan sonra niyet edilerek usulüne göre içilirse Allah’ın izni ile o kadın hamile kalır.
- Şaban ayında art arda 10 gün oruç tuttum ve iftar zamanı Anne olmak için dua ettim.
- Gelelim en zor ve sabır isteyen manevi reçeteye.. Hz. Osman hatmi.
Hz. Osman hatmi, Kuran’ı Kerim’i 7 parçaya bölerek 7 günde usule uygun hatim etme şeklidir. Her günün okunacak sayfası farklı.
Perşembe ikindi vaktinden başlayıp diğer hafta Perşembe ikindi vakti hatim edilmesi gerek. İlk günler 120 sayfa kadar okumanız gerekli ama sonraları bu sayfa sayısı 70 lere kadar düşüyor.
Allah’ın izni ile kuranı Kerim’i niyetlenerek bu şekilde okuyan bir müslümanın; her dileği kabul olunur....
Ben bu hatim şekli ile duamın kabul olunacağına o kadar inandım ki, bu hatmi çok şükür yapabildim. Hatim duasını ederken; Allahtan yine hayırlı ve sağlıklı bir nesil istedim.
Aradan 1 hafta geçmişti. İçimden, istihareye yatmak geldi. Anne olabilecek miyim? Sorusuna yanıt bulmak için Allahtan bana bir yol görünmesini diledim.
Gusül abdestimi Perşembe akşamı aldım ve iki rekat istihare namazımı kıldım. Niyet ederek uyudum. Rüyamda, el ele dar sokaklardan geçtik eşimle. Her yerde ayetler yazıyordu. En son bir eve girdik. Duvarlarda yeşil perdeler, ve perde üzerinde ayetler yazıyordu. Bir adam ve karışı geldi yanımıza.
Eşimle adama yönelip “Biz çocuk sahibi olamıyoruz, siz duası makbul biriymişsiniz Allah rızası için bize yardım edin” dedik. Adam Gülümsedi ve beni bir odaya götürdü. Elini perdeye sür dedi.
Yeşil bir perde ve ayet yazılı olan bu perdeye elimi sürdüm. Olmadı bir daha diye tekrarladı.
Ben tekrar sürdüm. Bu sefer oldu dedi.
Ben çocuğum olacak mı diye sorduğumda; bir sonraki Ramazan ayına kalmadan bir evlat sahibi olacaksın dedi.
Birden uyandım. Eşimi işe gitmişti, ben yalnızdım yaz günü üşüdüğümü hissettim.
Ama rüyamı anımsayınca, çok şükür Rabbim dedim. Demek ki vakti var, sen bana hayırlı bir evlat vereceksin diye gönlümden geçirdim.
Bunlar olduğunda Ramazan ayının ilk zamanlarıydı.
Ramazan ayını tamamlamıştık böylece.
Aradan 2 hafta geçti, bende iştahsızlık, baş dönmeleri ve aşırı uyku hali belirdi. Sonraları kasıklarımın sancısı ile baş etmek zorunda kaldım. Ben guatr hastası olduğum için bu tip şikayetlerim ara ara mevcuttu bu yüzden önemsemedim. Ama ya hamileysem sorusu aklımı kurcaladı. Sağlık ocağına gebelik testi için kan verdim.
Ertesi gün sonuçlarımı aldım, gebe değildim beta hCg değerim her zaman ki gibi 0 dı.
O kadar umutluydum ki bu ay, içimde bir yerlerde hamileyim diyordum ama değildim.
Kocama yine seni baba yapamadım dedim. Güldü. Seni en iyi doktorlara tedavi ettireceğim bende tedavimi olurum sen umudunu kaybetme dedi.
1 hafta sonra özel bir doktor bulup tedavi için randevu aldım.
Doktora gittim. Şikayetlerimi ve eşimin durumunu anlattım. Muayene için masaya uzandım. Vajinal muayene oldum yumurtalıklarımın durumu için. Daha önceden de vajinal muayene olmama rağmen bu sefer o kadar ağrım oldu ki anlatamam. Karşı ekranda bende görebiliyordum olup biteni.
Doktorum 1 dk incelemenin ardından, “ Sen anne olamıyordun değil mi?” Dedi.
Bende “Denedim ama olmadı, önce Allah sonra sizsiniz umudum” dedim.
Doktor manasız bir şekilde güldü. Anlam veremedim..
“İyi de Merve Hanım, siz zaten hamilesiniz,ikinci çocuğa nasıl hamile kalacaksınız” dedi aynı gülümseme ile.
Beynimden vurulmuşa döndüm, Benimle alay ediyor diye sinirlendim. Yalan söylemeyin ben tedavisiz çocuk sahibi olamıyorum, Allah aşkına beni umutlandırmayın diye ağladım.
Doktor beni sakinleştirmeye çalıştı ve Yemin ederim hamilesiniz tam 5 hafta 5 günlük bakın kalbi bile atıyor dedi. Sonra bana bebeğimin kalbini dinletti. Allahım ne tarifsiz bir mutluluktu o. Bir yandan ağlarken, bebeğimin kalp atışını dinlemek....
Ramazan bayramında soranlara , çocuk düşünmüyoruz derken aslında 2 haftalık hamileymişim. Sağlık ocağında kan verdim ama gebelik testim negatif çıktı. Halbuki ben hamileymişim ve bu kanda görünmedi. Eminimki Rabbim, benim duamın karşılığı en iyi şekilde verdi ve doktor masasında öğrenerek Sevincimi daha fazla yaşattı.
Şu an 19 haftalık hamileyim, Allah bir erkek evlat nasip etti. İsmini kayınbabamında adı olan Zekeriya koyacağım.
Karnım büyüdü, ufak ufak haraketlerini de hissediyorum bebeğimin. Her gün Allah’a şükrediyorum. Bana duamın karşılığını mükemmel bir şekilde verdi. Mucizelerle dolu bu hikayemde, sizlere umut olmak istedim. Ben bile bazen inanmıyorum bu yaşadıklarıma, sizde inanmazsınız belki ama bunların hepsi gerçek.
Allah’a sığının, ondan isteyin. Allah çocuğu olmayan herkese hayırlı evlat nasip etsin arkadaşlarım. Ben size yaptığım ibadetleri anlattım. Karşılığını da gördüm. Sizde maneviyat içinde uygulayın. Şimdiden Allah kabul etsin, her şey gönlünüzce olsun...
Mrvvv
Gamzecam Benim şu an ki doktorum kaç yıllık evli bir adam. Kendisi Yurt dışında eğitim almış ayrıca Tüp bebek uzmanı bir Doğum doktoru. Sayısız çifti çocuk sahibi yapmış Allah’ın izni ile. Fakat acı olan, kendisinin çocuğu olmuyor. Düşünsene ne kadar kötü bir durum. Sen muayenehanende kısırlık tedavisi uygula, sayısız çifte bebek müjdesi var ama senin kucağın boş kalsın.. Karısını ne yaptıysa tedavi edememiş.
Ben haberi öğrendiğimde ağlarken, doktor tuhaf oldu yanımdan uzaklaştı. İşte bunun gibi nice zorluklar var hayatta. İki seçenek var, Allah sana çocuk nasip edecektir ama bunun zamanı vardır ya da çocuk sana nasip olmayacaktır. İkisinde de hayır vardır ve bu Allah’ın takdiridir. Seni rahatlatacak bir Öner’im var 😊 Mevlana’nın bir şiiri var “La tahzen”
Youtubeden Musab Balkanlıoğlunun seslendirmesi ile bir dinle. Aradığın tüm sorularının cevabı o şiirin içinde. Allah sana sağlıklı ve hayırlı Çifter Çifter çocuk versin 😊
Biraz tevekkül, Allah yardımcın olsun ..