37aysgl Allah aşkna kızlar gece acıkınca ne yiyosunuz ölüyorum zaten açlıktan ne biçim diyet yaptırıyolar ya ağlıcam açlıktan
MucizeAnnesi3545 37aysgl ben şuan acıktım donates yiyorum mesela canım sende ye domates aalatalık doğra kendine ye
Demirleblebi 37aysgl bende şeker çıktı, diyet yapıyorum bir aydır. Ve şekerim diyete başladığım günden beri hiç yükselmedi. Akşam 9-10 gibi bir kase yoğurt yiyorum ve gece acıkmıyorum. Aslında diyeti saati saatine dikkat ederek ve listeye tamamen uyarak uygularsanız aç kalmak gibi bir durum söz konusu olmuyor.
ikicocukannesi_ 37aysgl şöyleki bende aynı diyetten uyguluyorum 1 haftadır ve artık nasıl bir diyet listesi verdilerse bebeğimin hareketleri azaldı yarı günüm aç geciyodu acaba yersem bisey olurmu kafasıyla bugün artık korktum doktora gittim bebek için çok şükür iyi bi sıkıntı yok ama doktor uzak durman gereken şeylerden uzak durdugun sürece Allah'ın da izniyle bebeğine bişey olmaz dedi için rahatladı düşününce gerçektende öyle pirinç pilavı ağır karbonhidrat lar hamur işleri vs. Uzak durdugunuzda şeker girmiyor vücuda
37aysgl MucizeAnnesi3545 7 24 salata yemekten gına geldi valla şu eti form kepekli sade bisküvi var ya ondan yiyorum arada
Demirleblebi 37aysgl yoğurt , yeşillik, domates, salatalık gibi şeyler yiyin çok ac hissedince. Benim diyetimde onlara sınırlama yok. Özellikle yoğurt şekeri düzenleyici olduğu için ben nerdeyse her şeyi yoğurtla yer oldum.
MucizeAnnesi3545 37aysgl yani atıstırmalık bişiler olsun sürekli evinde. Kuruyemiş al, cubuk kraker falan ben öyle yapıyorum
Zeynepzeze 37aysgl En fazla 140 olması gerekiyor ama aşırı yüksekte değil değeriniz. Bende açlıktan ne yapacağımı şaşırıyordum. Gece boyu salatalık yerdim sütle beraber 😔 Ceviz, badem yiyebilirsiniz. Maalesef tam anlamıyla doyuracak bir şey yok biraz zorlanacaksınız
Demirleblebi 37aysgl şeker yüklemede 146 çıkmıştı. Diyete başlayalı açlık hep 70-80 aralığı tokluk maksimum 110 oldu. Ama ben Alman disipliniyle uyguluyorum. Diyetisyen ne yazmışsa onu yiyorum sadece. 26. Haftada bir anda 4 kilo alıp toplamda 13 kilo almıştım sanırım şeker yüzündenmiş şimdi 30. Haftadayım diyete başlayınca 4 kilo verdim. Bugün kontrolüm vardı doktor değerlerin çok iyi diyete aynen devam dedi. Yani zorlasa da diyet şekeri çözebilir çok yüksek değilse.
37aysgl Demirleblebi benim diyet yaptığım halde 90 92 açlık tokluk 100 felan anca çıkıyo bu kadar aç kalmayada düşmüyo
Lindam Demirleblebi benim açlık 87 şekerli suyun 1.ci saati 201 2.ci saat 185’ti diyet yapıyorum düşer mi sizce
Demirleblebi 37aysgl 90-92 çok yüksek değil. Ama eğer düşmüyorsa en olmadı ilaç verir doktorunuz. Birde önemli olan bebeğin durumu suyu normalse, kilosu normalse açlık 90 diye ilaç başlamaz muhtemelen.
37aysgl Demirleblebi 2 hafta önceki kontrolümüzde çok şükür bişey yoktu bakalım inşallah ilaç tedavisi başlamaz
37aysgl ikicocukannesi_ yemiyorum onları canım zaten kontrolüm var haftaya söylicem böyle olmaz diye gerçekten erken yatıyorum açlık hissetmiyim diye