Cnnetim Olur mu canım helal olsun ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu. Doğumhane kısmında sıkıntı yaşamadım hemşireler sakinleştirdi bile anestezi doktorunda öyle elimi tuttu ben biraz gerilince az miktar uyuttu ama hatırlıyorum yine de olanları o konuda sıkıntı yaşamadım. Uyandırma kısmında sen kendine gelene kadar kalıyorsun anestezinin etkisi geçince odana alıyorlar seni sonra anons ediliyorlar yakınların geliyo hemen sen odaya geçince. Çıkınca çok üşüyorsun yanına mutlaka sabahlık yada hırka tarzı bişey al çorabın olsun muhakkak. Benim kanamam 2 gün sürdü depend kullandım çok rahat oldu. Hemşire bunu kullanma ped kullan daha sağlıklı dedi ama depend çok kolaylık oldu ben kullanmaya devam ettim bi sorun olmadı. Bebek için kıyafet istiyorlar sen doğuma giderken o hazırda dursun. Rezene çayı al mutlaka hem gaz için hemde süt yapıyo. Hemşire izin verdikten sonra ayağa kalk bol bol yürü çabuk iyileşiyorsun öyle ağrım var diye yatma. Sen gaz çıkarmadan hiç bişey yedirip içirmiyorlar. Sonra Bol su iç. Süslü terliklere filan hiç gerek yok WC de ıslanıyor. Dantelli abartı gecelikler alma bence bebek ve senin açından zor oluyor. Çekim için alacaksan ona bişey diyemem ama. Arada asistanlar gelip karnına bastırıp uterusu falan kontrol ediyo o çok can yakıyo ama çok önemli kendini sıkmana hiç gerek yok ordaki kanın boşalması lazım. Ben Çarşamba doğum yaptım cuma günü taburcu oldum. Daha merak ettiklerin varsa sorabilirsin canım.