Zzynpp canım tedirgin olma boş yere,benim yaştan dolayı Orta risk grubundaydım,1/357 di risk oranım,boş yere kendi kendime stres yaptığımı düşünüyorum,bu testleri de doğru bulmuyorum,genetik olarak kromozomsal bir sorun yoksa ailelerin geçmişinde engelli bireyler yoksa yada engelli bir çocuk yoksa ortada bu testler yapılmamalı ,sanki biraz da ticari gibi resmen insanların duygularıyla oynanıp para kazanılıyormuş gibi hissettim