Zzynpp Htlpyrk bende öyle biliyor musun o zamanlar aklıma gelsin oturup yine ağlıyorum ve bende gece bir anda uyanıp ağladığı mi bilirim gerçekten zor zamanlar geçirdim hemde çok zor evden çıkmak dahi istemedim 😔 çok şükür şimdi herşey yolunda detaylı ultrason da girdim ama hala endişe içindeyim
Htlpyrk Zzynpp detayli ultrasonda da cikmadiysa icin rahat olsun. Insallah saglikla alirsin kucagina bebisini
Htlpyrk Zzynpp dualarim seninle. Guzel haberlerinizi bekliyorum bebisinle. Konuyla alakasi yok ama dogumdan sonra gogus ucu yaralarin icin 8. Ayindan itibaren lansinoh gogus ucu kremi kullan. Dogumdan sonra da her emzirmeden sonra sur yikamana gerek yok o sekilde emzirebilirsin. cok hassaslasiyo cunku gogus uclarin. Ben ufak yarayla atlatmistim o krem sayesinde
Zzynpp Htlpyrk çok teşekkür ederim canım bilgilendirmen için mutlaka alıcam çünkü gerçekten insanın canı yanıyormuş o süreçte 😔
Zzynpp Bahar33 benim de öyle idi canım orta derece risk ama neden aminosentez denildi perinatoloji gittim daha sonra bana DNA testi önerildi sen neden o testi yaptırıyorsun
Htlpyrk Zzynpp kesinlikle ihmal etme. Bana da ablam soylemisti simdi ona dua ediyorum. Yine soracagin bisey olursa seve seve cevaplarim
Zzynpp Htlpyrk çok teşekkür ederim konuşmak biraz rahatlattı beni ya benim minik detaylı da yüzünü pek göstermedi kendi doktorum da renkli göstermiyor yok sanırım 30 dan sonra daha net belli oluyor diyorlar napsam gerek yüzünü görmek istiyorum ileri ki haftalar da
Htlpyrk Zzynpp ben nerdeyse yuzunu hic goremedim diyebilirim hep bi eliyle yuzunun yarisini kapatirdi. Sadece doktorum cok guzel bi burnu var dedi gercektende oyle:)
Zzynpp Htlpyrk aynen öyle canım Rabbim bebek bekleyen herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼 Oğlum olucak Allah’ın izniyle senin kız mi
Zzynpp Htlpyrk doktor bana ilk kıza benziyor dedi 😍 eşimle hatta kız olursa ismini ben koyucam erkek olursa sen tabi bende kız olucak diye isim filan düşündüm 😃 sonra demesin mi erkek şimdi isim konusunda anlaşamıyoruz
Htlpyrk Zzynpp 😊😊 neyse canim dogana kadar ortak bi karara varirsiniz artik. Guzel mutlu gunleri olsun insallah kuzunun
Zzynpp Bahar33 bende bu testi yaptırdım kanım Almanya’ya gitti canım prena test diye yazıyor İstanbul’da bir firma tarafından yapıldı Almanya’ya gitti ama doktor sadece 21 bakılmasını önerdi benim de şimdi o aklıma takıldı diğer anomalilere bakılmadı acaba diyorum bakılsa daha iyi mi olur du filan
Bahar33 Zzynpp canım peki doktoruna sormadın mı neden sadece 21 bakılıyor diye,keşke sorsaydın canım doktoruna
Bahar33 Htlpyrk canım hayır , amniyosentez yaptırmadım, eşim istemedi , bebeğin doğası bozulur diye korktu 🤦♀️ Yurtdışına giden testlerden yaptıracağım yarın