madl41 Bu konuda bence bizler anlayışlı olmalıyız. Çünkü kötü bir olay yaşayan onlar biz değiliz. Ve onlar da şunu da diyebilir o zaman " Sürekli bebeğinizin çok hareketli olduğundan, kilosundan , boyundan bahsetmeyin. Bebeğimizi kaybettik üzülüyoruz" Bizim yapmamız gereken "buraya yazmayın moralimiz bozuluyor, korkuyoruz" demek yerine destek olmak. Anlatıcak yer ve sığınacak liman arayanları bu platformdan uzaklaştırmamalıyız.