madl41 dün akşam bir ara üstüste 3 başlık vardı. Girmeyeyim bakmayalım diyosun başlık Bebek öldü. Hele Bi arkadaş var ismini vermeyeyim, lakabı gibi mübarek, selam verene demiş şu haftada bebek öldü. Öyle küçük haftalar da değil sözettikleri. Allah sabır versin, kimseye bu acıyı yaşatmasın. Buradaki insanlar zaten evhamlı iyice paranoyak oldu millet.