Deletedmom098 ysmnnn_ valla ben ve rşim böyle değişik isimleri hiç sevmiyoruz bilindik ama güzel isimler daha güzel mesela ben kızım olursa hazal yada esma koymayı düşünüyorum herkesin kendi tercihi tabi 😊
Deletedmom098 Bestte9989 bizde eşimle alya mira asel lina lila gibi isimlerden hiç hoşlanmıyoruz herkes farklı şeyler buluyor kendi tercihleri ama biz hazal yada esma koymayı düşünüyoruz
Thrmt_19 ysmnnn_ bizde bir ara Doga ismini dusunduk kulaga guxel geliyodu ama bi anlami yoktu. Su an Ahsen ismini begeniyoruz bakalim dogana kadar değişmezse😊😍