Benimminikim ben ikiz hamilesi degilim canım , anne karnındaki bebegide yönetemezsin , elinden geleni yaparsın gerisi takdiri ilahi .. bi sürü post acılıyor , herkeste ikiz hamile degil . Kendine stres yaratma . Doktoruna danıs . Bilgisi olanda yazmıstır zaten .