Benimminikim kendini suçlama canım ikiz bebeklerin biri her zaman daha küçük olur benim ablamın görümcesi de birini aldı kucağına diğeri küvözde kaldı 4 gün sonra oda çıktı küvözde kalması kötü bisey değil veya senin yaptığın bisey değil eğer bebeğin iyi olacaksa kalsın küvözde kendini öyle ben kilo aldıramıyorum benim yüzümden zayıf diye psikolojini alt üst etme ikizlerayni kiloyla doğmuyor küçükken veya büyükken her zaman biri daha küçük oluyor