Yenidilek Lindam ya işte doktorun iyiliği bence doğurtma şekline bağlı yönlendirmesine bağlı siz hamile misiniz ?
Kirmiziigelin laboratuvarbebegi1 veysel hoca urfadan ayrıldı. Ben ona gidiyordum malesef gitti. Metrolife da esra ünal var çok iyi bir dr muş gerçekten ona gitmeye başladım keşke en baştan beri ona gitseymişim dedim sonradan
Birmucize Mahpeyker tam bilmiyorum ama gamze bişey vardı devlette çok güzel yüzlü iyi bir doktormuş ben gitmedim ama arkadaşım tavsiye etmişti onu gidebilirsin bence iyi bi doktormuş
zeyzey12 laboratuvarbebegi1 bunun hakkında bir bilgi vermedi bu ay gidiyorum dedi ayrılıyorum urfadan dedi bende haliyle nedenini sormak istemedim öyle diyince ben gittim tekrardan gitmişti
Kirmiziigelin zeyzey12 kaç haftalık bebeğiniz veysel hoca gidince hangi dr a gittinizz yada hangi dr gitmeyi düşünüyosunuz
laboratuvarbebegi1 Kirmiziigelin ben sezeryan doktorum olarak onu seçtim gitmedim daha o olmazsa İmran ayhan yada Bülent sezgin dedim
laboratuvarbebegi1 Kirmiziigelin 26 haftalık ben sezeryan doktorum olarak onu seçtim gitmedim daha o olmazsa İmran ayhan yada Bülent sezgin dedim
laboratuvarbebegi1 Kirmiziigelin 26 haftalık ben sezeryan doktorum olarak onu seçtim gitmedim daha o olmazsa İmran ayhan yada Bülent sezgin dedim
laboratuvarbebegi1 Kirmiziigelin 26 haftalık ben sezeryan doktorum olarak onu seçtim gitmedim daha o olmazsa İmran ayhan yada Bülent sezgin dedim
laboratuvarbebegi1 Kirmiziigelin 26 haftalık ben sezeryan doktorum olarak onu seçtim gitmedim daha o olmazsa İmran ayhan yada Bülent sezgin dedim
Kirmiziigelin laboratuvarbebegi1 imran hanım çok yoğun 1 sefer gtmiştik pek memlun kalmadım ben ama bülent sezginin de adını duydum metrolife da oda bende metrolife da esra ünala gidiyorum veysel hoca gittikten sonra