Mahpeyker Sevgili anne adayları Şanlıurfa da devlet hastanesinde gittiğiniz tavsiye edebileceğiniz bir doktor var mı acaba ?
Birmucize Mahpeyker tam bilmiyorum ama gamze bişey vardı devlette çok güzel yüzlü iyi bir doktormuş ben gitmedim ama arkadaşım tavsiye etmişti onu gidebilirsin bence iyi bi doktormuş
Mahpeyker Özel gidiyorum ama aynı zamanda devlet hastanesinde de bir doktora takip ettireyim dedim. Mehmet ağara gidiyordum. İmran ayhan veya Kadir yamana geçmeyi düşünüyorum.
Annesininaminesi Yenidilek ben 39 haftadayım adıyamandayım ama urfalıyım Ablam ve tüm ailem Kadir Yaman’a gidiyor gayette memnunuz ablalarım ikiside riskli gebeliklerdi Kadir Yaman sayesinde tabi önce Allah bebeciklerine kavuştular adam çok iyi
Lindam Yenidilek pardon o ilk çocukta Kadir Yaman’a gitmişti şimdi Hakan Kadir aga akademi hastahanesine gidiyor o da çok iyi 50₺ muayene ücreti
Yenidilek Lindam ya işte doktorun iyiliği bence doğurtma şekline bağlı yönlendirmesine bağlı siz hamile misiniz ?
Yenidilek zeyzey12 bende Kadir yaman a gidiyorum ama Doğum fiyatlarını hiç soramadım daha erken 27. Hafta allah kolay kurtarsın hepimizi