Happy12 canım umarım bulursun diyim ama piyasada yok ben ankarada oturuyorum farklı ilçelere hatta farklı şehirdeki tanıdıklarıma arattım bulamadım yani ilk söylediklerinde merkezi olmayan bir yerde bulmuştum 1 kutu aldım o bitince bi daha bulamadım tekrar kontrole gittiğimde doktorum bulamaman normal artık üretilmiyo dedi. İlacı veren doktor da zaten zor bulursun bulursanız demişti yani. Doktora sordum napıcam diye yani jodid gibi bi ilaç yok dedi hiç bi ilacı muadili olsun diye veremem dedi ben zaten gebelik doktorum elevit vitamini vermişti onu kullanıyodum bana başka içinde iyot bulunan bi vitamin yazdı bulamazsanda çok sorun değil dedi valla zaten bulunmuyoda diğer verdiği ilacı da eczaneye sordum kullandığın vitamin gibi sadece iyot da iceriyo dedi bende zaten bi vitamin kullandigim için endokrin doktorumun verdiği vitamini almadım