Kubra5454 Tugceyilmaz valla bizlerde aynı durumdayız ama bebelerin gelesi yok umarım bi nefeste kurtulursun canım allah hepimizin yardımcısı olsun 🌹
Zeah Tugceyilmaz ben de tam 39 haftadayım🙈ancak Salı gününe kadar Doğum olmazsa Salı sezeyane alcak doktorum.
Ebrudefne_ Bende 40 haftayı doldurdum doktor 41 bekleyelim diyor .. her doktor farklı zamanlarda doğuma karar veriyor bunun nedeni hasta durumumu acaba yoksa kendi kararimi kafam karıştı 🤔
Sirincili Tugceyilmaz 38 den beri yiyorum canım suyunu da içtim adaçayı da tüketiyorum ama bende işe yaramadı inş sen faydasını görürsün