Sulee123 benim enfeksiyon vardı 34.haftamda 1cm açılman var demişlerdi o zaman, şimdi ne kadar bilmiyorum doktor yeterli değil sancında yok dedi son kontrolde. Bir iki saattir sancım var ara ara giriyor bir de sırt ağrısı girdi, geçmezse akşam hastanedeyiz 😔 bekliyorum şu an