Egeymen Zeynada ben de önce doktorunu ve eşimi aradım ama o bekleme süresinde de insan yaşayan birilerinden iyi şeyler duymak istiyor destek istiyor işte
Sevilay_dvc Egeymen kesinlikle haklısın bende dırek cevreme internettw bakarım içimi soğutmak için cok normal. Yat dinlen kalkma insallah bebeşin saglıkla gelır fıstıgöm❤️
Egeymen Sevilay_dvc şuan hastanede bekliyorum bakalım doktor gelince serklaj işlemine alacak spinal anesteziyle yapıcakmış heyecanlıyım biraz bakalım inşallah işe yarıcak ve zamanında doğurcam ben de ☺️