Mebos 13 haftalık olduk bizde bakalım doktor 3 hafta sonra gel cinsiyetine bakalım dedi hayırlısıyla kucağımıza alalımda miniklerimizi 🤲🤲
Esra_ozturk58 1004nese bizde varız inşallah oglusumla🎀🎀🎀👶16+5iz ama doktorumuz 17 18 haftalık gibi önden geliyor dedi belki marta kalmayiz💁
tazee_annee Esra_ozturk58 Yok henüz bende heyecanla beklyrm ama hissetmyrm daha hissetsem de anlamazmışım gibi me geliyor hatta 😂
Tnbarz 1004nese Bizde oğluşumla 15 haftalık olduk bugün ☺️☺️ Aslında 14 haftalık ama bir hafta önde olduğunu söyledi doktor ☺️☺️
Kr_pinar 1004nese 15 haftalık olduk biz de zor geçiyor bir de miyom çıktı moralim çok bozuk bugün de grip oldum 🤦🏻♀️ Üst üste yani😔