SuleDoruk 1004nese 15+5 im bende. Emin olmamakla birlikte 10 sene ara ile 2.oplum geliyor. Sürekli yatıyorum sürekli 😅 hep uyku halindeyim. Yataktan kendimi zor kazıyorum
GulinMert Aycan16 14+6olduk 3 4gündür nnünde de var kasık ağrısı bu gün biraz daha fazla. Karnımın ici geriliyor resmen
1004nese Mstfaslhn1234 minik muzicenizle size sağlıklı gebelik diliyorum Allah kucağımiza almayı nasip etsin 😍
Mstfaslhn1234 1004nese Amin inşallah canım sende kucağına alırsın inşallah sağlıkla hergün iğne yapıyorum ama minik mucizem için değer
Ptrckli Biz 14+1 olduk cinsiyeti öğrenemedik henüz 🙈 bulantı halsizlik uyku hiçbiri yok 😀 tembellik var canım bişey yapmak istemiyor🤪
7083206 1004nese 14+6 yız haftaya cuma cinsiyeti belli olacak inşallah ☺️ Doktor 11 haftalıkken kız gibi demişti ama çok küçük olduğu için beklemek istedim hafrtaya belli olur inşallah ☺️
ENlgn Bizde bugün 15 haftalık olduk dün cinsiyeti doktorumuz zarfa yazıp verdi cmrtsi cinsiyet partisiyle öğrenicez inş çok heyecanlıyım 🥰