Esra85 Adete 1 gün kala normal gebelik testinde çıkmısti. Dollenme zamanina gore değisir. Herkesin aynı olmuyor
DiplomaliEvHanimi bayadir beyaz akintim devam ediyo sag gogsum de uclarida birden agri giriyo sonra gidiyo 3,4gundur de sag bacagim kasigim bacagimi kalcaya baglayan kemigim cok agrio toparliyom adetim normalde 26si ama 3aydir hic sapmadan 32gunde bir oluyorum. Benim icin dua edermisiniz nisan ayinda kurtaj oldum. Bu ayin 30u evlilik yildonumumuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Dua en buyuk seydir birbirimize dua edelim ❤️
Emibra ekin4 hemen cikmaya bilir adetin 2 3 gun gecikince bidaha yap canim ben aadetime 1 hafta kala yaptim sabredemedim cikmadi testten 1 hafta sonra bidaha yaptim adetimin 2 gunuydu adetim gelmemsti cikti