Herkese merhabalar Ovülasyon testi alipta tam fikri olmayan arkadaslara bildiklerimi paylaşıcam
öncelikle regliniz düzenliyse 3 gün sonra bittikten başlayacaksınız mesela bugün bitti cuma 1 cumartesi2 pazar 3 diyip 3.gun başlayacaksınız
2 3 saat önce sıvı almamaya özel gösterin wcniz gelirse gidin elbette çünkü cok su içmek LH hormonunu seyreltir
ne zamana kadar yapacağım derseniz? C çizgisi kadar T koyu olduğu gün yumurtlama demektir sonra ertesi gün de yapip silikteştiğini görmelisiniz
Ne zamanları değerlendirmeliyim? Ovulasyon testi yaklaştığınızda Silik çizgiler çıkıyor o silik günleri Günaşırı değerlendirin Sperm Kadın genital sistemde 3 ile 5 gün yaşar 2 gün önce ve sonrasını yani C çizgisi herzaman çıkar T cizgisini koyu gördünüz ondan sonra 3 günü dahadeğerlendirmelisiniz
sorulariniz varsa sorabilirsiniz😘
Bu da bugunku ovülasyon testim :
https://imgyukle.com/i/oKYxfq
resimde silik duruyor ama baya bi Pembişti😘bu da yumurtlama günümün yaklaştığını gösterir koyuyu bulana kadar devam 2 cizgiyi devam etmelisiniz