quuenn herkese merhaba ya bişey sormak istiyorum size dün doktora gittim kan verdim beta değerine bakalım dedi doktor bugün e nabızdan baktım değerim 14671 çıktı daha 6 haftalık olması gerek🤦🏻♀️ Çoğul gebelik olabilir mi acaba ?
Zade quuenn Betahcg değeriniz iki gün sonra tekrar çalışıldığı zaman anlamlı yükselişi varsa sağlıklı bir gebelik denilebilir belki ama ikiz denilebilir mi bilmiyorum :/ Beta değeri çoğul gebeliklerde belirleyici değil diyebiliyorum
Ozge3747 quuenn Bence değeriniz 6 haftalığa göre normal, beta değeriyle değil de kese görmeye gittiğinizde belli olur ikiz olup olmadığı
Kubraseyit00 quuenn benimde 214 du birdahaki testte 856 4 kati artmis bnada acaba cogul mu diyenler oldu ama suan 13 haftaligim tek gebelik 😅
quuenn Zade anladım bu 2. kan testim ilkinde 704 çıkmıştı bi hafta sonra 14binlerde olunca sormak istedim 😌 daha önce bi düşüğüm var onda hiç böyle artmamıştı hep normal bi artış olmuştu da merak ettim işte😂
Azize_1 Benim transferimin 8. Günü bugün test sonucun 3.77 sizceyükselirmi böyle olup yükselen oldumu çevrenizde
ynale quuenn bu normal. her 2 günde bir beta değerinin minimum 2 ye katlaması gerekir. bu gebeliğin sağlıklı olduğunu gösterir. 2 ye katlamıyor ise sorun olduğu düşünülür.
ynale beta değeri çoğul gebeliğe işaret edebilir fakat yumurtlama gününüzü net olarak bilmeniz gerekir değerlendirmek için. 14671 değeri 6 haftalık ile uyumlu fakat sizin Sat gününüze göre kaçıncı hafta içerisindesiniz ? 6 hafta ile uyumlu mu ?
quuenn ynale evet uyumlu ultrosonda da baktık daha görünmüyo yolk kesesini görüyorum ama emin olmak için haftaya gel dedi doktorum 5+4tü dün girdiğimde
quuenn Zade evet kese var yolk kesesi de oluşmuş şurda muhtemelen bebek var ama çok erken haftaya gel dedi bende haftaya gideceğim için burdan sormak istedim değeri yüksek görünce
Zade quuenn Kese görüldüyse sıkıntı yok o zaman :) Aklıma dış gebelik geldi bian da korkutmamak için söylemek istemedim :) Gönlünğzden geçen olur umarım :) Çoklu gebelik olma ihtimali yüksek denilebilir evet :)
1004nese Benim kide 6 haftalık iken 69447 çıktı Çoğul gebelik dendi Ama tek kese 😍 Şimdiden hayırlı olsun 😘
quuenn 1004nese kese tek ama 2 tane mi 💕 bana da kese tek çogul gebelikse bi hafta sonra belli olur dedi dokturum 🥰 inşallah hepimize hayırlı olur inşallah🤗
1004nese quuenn yok canım 1 tanecik bebeğim olucak insalah sağlıkla 😘 bugün tam 14 haftalık olduk 😍 Allah gonune göre versin.