Rzlgln534 ben dragostakine gitmiştim orası çok güzeldi doktorda iyiydi ama mevki olarak çok ters olduğu için mecburen vazgeçmek zorunda kaldık. Fatih çok berbatmış duyduğuma göre çok kalabalıkmış benim kuzenim de oraya gidiyordu sonradan vazgeçti. Birde yorumları da oku derim internetten hastanenin adını yazınca çıkıyor