Rzlgln534 poliklinikte gitmediğim uzman doktor yok, Taha beye bir sefer gittim çok iyi, Ayşe şeyma küçüakça'ya gittim hiç memnun kalmadım bilgi vermeyip geçiştirdi resmen.
İran'a gorchiyeva vardı şuan poliklinik randevusu yok sanırsam ama çok ilgiliydi.
Aynı şekilde belfin nur halıcı çok ilgiliydi.
Salı günü de başka doktora gideceğim çünkü her hafta poliklinikte başka doktor oluyor sadece Taha bey her hafta var