mgbskn Bizimde arabamız bugün geldi biz çok beğendik gayet kullanışlı tek elle açıp kapanması büyük kolaylık pusetin içine bir minder konulabilir çünkü içi bebeği terletir. Evde sürüşü denedik çok rahattı tekerlekleri kaliteli. Fiyatına göre üst kademe bir bebek arabası. Tabi dışarıda kullanmadık 2 ayımız var daha inşallah bu düşüncelerimiz kullandıkçada devam eder.
Purposeless Kızlar luxury ve city modeli arasında kaldım. Citynin tek elle kapanması hafif oluşu güzel fakat küçük bir araç mı bılemedim,. Kullananlar cevap yazabılır mı? Mağazaya gidip göremiyoruz da. Heryer kapalı.