Hilallsen bu araba çok küçük, hafif ve kaliteli diye duydum. Ve özelliği bebeği uyandırmadan arabadan çıkar vs :) ama şunuda düşünün Bebek onu 8-12 ay kullanacak sonra tekrar bi araba arayışına gireceksiniz çünkü artık sığmıyor rahat değil :) ve zaten doona gayet pahalı bi araba :) ve şunuda söyleyeyim puset gibi oldugu için Bebek için çokta sağlıklı değil. Bebekle bi yere gidecek olsanız Bebek uzun süre onun içinde kalıcak ve onun içinde 2 saatten fazla durması önerilmiyor beli, kemikleri için. Evet küçük, hafif ve kolay olması cezbedici ama eksi yönleride var.
Ben travel sistem aldım bununda eksi yönleri var. Ağır ve büyük olması gibi ama kısa mesafede yine kullanabileceğim bi oto koltuğu var ve bununlada uyandırmadan arabasına takmak mümkün. Uzun mesafedede düz bi şekilde port bebenin içine yatırabilirim. Ağır olduğu için ben pek rahat edemesemde çocuk rahat eder diye düşünüyorum. Ve 3-4 yasına kadar kullanabilirim. Ha ikinci bi Bebek arabası arayışına sen girmeyecek misin dersen. Çok yer kapladığı için belki orta yollu bi baston Bebek arabası almak gerekebilir ilerde (tatillerde vs kullanmak için)
Sadece benim fikrim bunlar :) postunuza cevap gelmemiş, kullanmasamda naçizane (uzun) fikrim :)