Mesa33 Ipekozsyhzry aynen canım birçok kişi herkes koyuyor başka isimlere bak diyor da Aseli çok sevdim herkes koyuyor diye de değiştirmeyi hiç düşünmüyorum 😊
Ipekozsyhzry Mesa33 hicte degistirme bosver siz begendiyseniz baskasina dusmez yani banada cok dediler yok lila olmaz fln bence cok guzel bir isim yani ailesi olarak siz uygun gormusseniz takiverin ☺☺😚 adiyla buyusun insallah
Ipekozsyhzry aysenurr96 biz nisanliyken dusunmustuk isimleri 1 erkek 1 kiz ismi hangisi nasipse onu koyacaktik Nefes Alyada dusunmustuk ama akrabamiz koydu 😊😊
aysenurr96 Ipekozsyhzry bizimde sevgiliyken belirlediğimiz isim Zeynepti ikimizde çok istedik. Ama kayınvalidem kesinlikle Zeynep istemediği için değiştirmek zorunda kaldık ☹️
siineem Eylül Hayal😍👼🏻 Bizde Eylül ismini sevgiliyken seçmiştik Eylül ayında da nişanlanınca öyle oldu. Hayal de babamız çok istedi. Çünkü 3 düşüğün ardından gelen mucizemiz hayalimiz ❤️o yüzden Allah nasip ederse Eylül Hayal olacak prensesimin adı👼🏻
PembeKoala Ipekozsyhzry ipek Sare yada İpek Erva hergün karar değişiyor ama İpek hep gönlümde yatan içime çok sinen bir isimdi :)
Deroliii İkra koycam son 8 haftamız 🤝😍 Birde size Önerim eslem de güzel isim ben kararsız kalmıştım ikra yı tercih ettim 😊
Ipekozsyhzry Kdzynp evet koyacagim tek renk olarak degil mor renk bereket demek leylak ciceginin rengi deniliyor