Ipekozsyhzry Prensesimin Adi LİLA ASEL 💜🧚♀️ saglicakla Gelsin prensesim aseli babamiz istedi😊 sizin bebislerinizin ismi hazirmi? Hepimiz saglicakla kucagimiza alalim insallah🤲
Fatiheren_61 Ipekozsyhzry ne güzel netleştirmişsiniz biz hala kararsız .asel lila daha hoş geliyor kulağa bencee🙃
meyram Ipekozsyhzry Meyra olacak Allah’ın izniyle😊 bizimde babamız istedi benimde hoşuma gidiyordu zaten 🤩
Ipekozsyhzry Fatiheren_61 biz nisanliyken kararlastirmistik 1kiz ismi 1 erkek ismi☺ Hangisi nasip olursa onu koyacaktik
Ipekozsyhzry Asli1716 bizde bir ara Nefes Alya dusunmustuk ama akrabamiz koydu😚 alya ismi cok hos ya adiyla yasasin prenses
Ipekozsyhzry Naze2151 hayirlisyla ismiyle yasasin canim siz daha iyisini bilirsiniz almila daha hos geldi bana💜💜💜
Hamileanne Ipekozsyhzry asel lila kulağa daha hoş geliyor ve daha uyumlu lila asel emanet gibi ayy simetri hastalığı olan çıldırır ters öyle öyle hiç olmadı
Syka7 Bizim daha cinsiyet belli değil ama hep kız isimleri buluyorum Meryem Hüma veya Zeynep Duru istiyoruz allah nasip ederse 👼🏻🌸
aysenurr96 Ipekozsyhzry bizim son bir ayımız ve hala isim bulamadik. Afra olucakti sonradan vazgeçtik şuan isim bulmaya devam.😣😣 Bende burda bekliyimde fikir olsun 🙄🙄
Ipekozsyhzry aysenurr96 biz nisanliyken dusunmustuk isimleri 1 erkek 1 kiz ismi hangisi nasipse onu koyacaktik Nefes Alyada dusunmustuk ama akrabamiz koydu 😊😊