Mrvt SedaA25 sebep yok canım. Uzun yoldan gelmiştim 7 saat falan. ondan olabilir dedi doktorum. Sancı yok açıklık yok aktif bi kanama değil o şekilde . Çok şükür atlattım 🙏🏻☺️
SedaA25 Ilknur_emin gece uyumadign icin gunduz uyuyorsundur dogum yapincada bu alisknlign gecmesse cok zorlanirsn 😕zor biliyorum ama alisman lazm cnm 🤷🏻♀️
SedaA25 Cennet_30 Ben wcye gidip gelmekten uyuyamiyorum uykum gelse çişim geliyo😂 yataga gelene kadr uykm kaciyo🥵
Ilknur_emin SedaA25 gündüzde Uyuyamiyorum en fazla 4 saat oda 4 saatte 4 5 defa sıçrayıp uyanıyorum neyseki doğumdan 5 ay sonra tayinciyiz de eşim hergun eve gelecek inşallah
SedaA25 Mrvt 7 saat iyi dayanmısn valla ben 5 dakıka oturum bacaklarıma bıçak saplıyon gibi agrı giriyo😕
Zumer SedaA25 mesajlara takıldım cevap yazdım kadın olmak böyle bişey işte 😂🤣 Ben 23. Haftamdayım . İlk gebeliğime nazaran belki de oğluma da bakma sorumluluğu olduğundan fazlaca yoruluyorum . Şimdiden sokuldum hamilelikten
Mrvt SedaA25 hazırladım çok şükür bekliyor kapıda bi kaç eksiğim kaldı onları da alınca koyarım bavula diye düşündüm😀