Mrvt SedaA25 yapamam kendimi biliyorum ya bayılırım ya başka bişey olur Yani😀 sezeryan ağrısını çekmeye razıyım ama o sancı hayır 😂
Mrvt SedaA25 benimde o civardaydı canım 33+4 de gittiğimde . Doktor da normal dedi zaten. Benim 1 hafta kahverengi akıntım oldu yeni geçti çok şükür. Baya stres yapmıştım erken Doğum yapıcam diye ondan bebişim bi an önce kilo alsın diye uğraşıyordum 😀