Ylmaz Bosnian17 evet belim ağrıyor birde karnımda bazen hafif hafif agruçılar oluyor onun dısında sıkıntı yok cok şükür sizin nasıl geçiyor
Ahmer0412 suna2335 şafak 17 çatım basık doktoruma güvenmiyorum artık karnımı taşıyamıyorum ağrılardan uyuyamiyorum biktim artık gercekten
Elif_murat hedo ah canım hiiçç o konuya değinmeyeydik iyidi 😂😂🙈🙈 ben normalde 34+1 im, ama hanımefendi şiştikçe şişiyor 36+5 görünüyor. Kilosu 3050 idi dün. E bende aldım gidiyorum. Yine biraz stres yaptım ağladım ettim ama değişen bişey yok 🥺🥺🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️