srfnr Gamseee atakent tip merkezi muane 70 tl dogum 1000 tl ve cok memnun kaldim doktorumdanda hastaneden d😊😊😊
Seyma0016 Gamseee osmangazi aritmi nagihan uzuna gidiyorum normal 2200 sezeryan 3000 diye hatırlıyorum
Htczmra Seherbrs merhaba bende Bursa'da yasyrm şehir Hastanesi'ne geçmek istyrm ama kaç haftadir mhrs sn randevu alamıyorum siz nasl yapysnz randevusuz kayıt açıyorlar mi
Wayward Bursa medicana Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık 🤗 normal 5000, sezeryan 6000. Hastanenin yaptırdığı Japon Sigortayı k.edince 1000 tl daha düşüyoruz dedi. Epidural için +1000 tl alıyorlarmış
Deletedmom098 Wayward medicadan bahsediruz yanlış anlamadıysam 😳 bende bursalıyım ama istanbulda oturuyoruz eşimin iş nedeniyle burdaki medicanada 11 bin doğum küçük hastanelerde 6 bin doğum medicanada da sanmıyorum o fiyat
Wayward Efesevim özel sigorta hastaneyle anlaşmışlar sadece Doğum ücretini kapsıyormuş. Demir hayat tamamlayıcı sağlık sigortası var gebe olduktan sonrada yapılıyor muayene tetkik Doğumu felan karşılıyor o daha mantıklı hemen hemen aynı fiyatlar çünkü
Gamseee Ben suan jimere gidiyorum Nuray hanıma çok güzel hastane ve iyi bir doktor yengem de burda Doğum yaptı geçen ay çok memnun kaldık ancak yengemin özel sigortası var abimin üzerinden iş yeri artısı işte her neyse 1500 tl bütün masraflar ödediler gerisini hastane karşıladı ama sımdı ben gidiyorum 160 muayene 6500 civarı da Doğum diyorlar bana çok geldi açıkcası o yüzden sizden bilgiler almak istedim doruk hastanesi senem hanım varmış onu da çok tavsiye ediyorlar yarın kontrolüm var jimer de sonrası için doruğa gitmeyi düşünüyorum 🤔
Serenty Gamseee aynı durumdayız bende memnunum Nuray hanımdan ama doğum ücreti çok yüksek geliyor alternatif arıyorum sen gibi
Lvnya Gamseee bende sizin gibi nuray hanımn hastasıyım merak ettiğim birsey var yengeniz sezaryen mi oldu?
pyymamm Gamseee size neden o kadar yuksek söylediler acaba şaşırdım su an 😕 aral atalaya gidiyorım jimerde bende . 2020 ye kalıyo doğumum normalde 5000 civarı ama yılbasından sonra 500 tl artabilir kesin değil dediler olsa olsa 5500-6000 anca olcak sanırım
Zeyzeykrt Bayanlar konuyla alkali deil ama bursada kış bebeği ici örme güzel desenli patikler nerden bulabiliriz
FYZKRNK Zeyzeykrt merhaba canım instagramda sayfam var ‘bizim_orgumuz’ teyzem yapıyor örgü işlerini istersen bir gözat isteğe göre kişiye özel tasarlıyoruz..