Mavilianne Oyku22 37+2 inşaAllah 38 olduğu zaman gelir. Ben çok zorlanıyorum özellikle bugun sizde de var mı böyle bir sey. Karnım çok ağır geliyor zor yürüyorum yatıyorum ☹️ Squat yapayım dedim 3 tane yapabildim
Ayta Ayni durumdayim Ne gelen var nede giden 39+1 sinirlerim bozuldu vallah ne yata biliyom Nede baska birsey artik gelsinn
Linatosun Mavilianne bende comelsem.kalkamiyorum yere oturmayı bile özledim dizlerim taşımıyor beni biz seninle aynı haftadaydik sanırım diğer postlarda denk gelmistik
1meleek Mavilianne günlerimiz aynı bende aynı durumdayım evin içinde bile yürüyemiyorum bi an önce gelsin diyorum ama korkmuyor da değilim
Srnkrbrn Oyku22 yaa bende 38+5 im neden gelsin mutlu demekki diyorum her sorana ne güzel işte takılsınlar az daha hem var daha vakit 😂😂
etugce Oyku22 aynı durumdayız! 38+2deyiz ve gelmiyor kilodan dolayı doktor bu hafta doğursan iyi olur dedi ama sabahtan beri pilates topundayım bana mısın demiyor
Linatosun Benim alt kismim ve belim felaket agriyor artık sizlerden nisan geldimi benden sarı kalkın jöle kıvamında bişe geldi internette Nisan yazıyor ama başka ağrı yok
Linatosun Mavilianne Hemde ne ağrı bugün düne göre daha çok var plates topunu koltuk bjoyetine kullqniyorum bide sanki böbrek ağrır ya o şekilde bel ağrım var arqda kaşığa iğne batar gni oluyor ha dundendir sürekli kusuyorum.