Ozlemfehmi gozdeak bi de saga yatinca bebek saga toplaniyor sola yatinca sola toplaniyor sonra kramp gibi bisey batiyor genelde sola yatinca oluyo yönümü degistiriyorum geciyor sizde oluyor mu 😊
gozdeak Ozlemfehmi evet evet sola dönük olunca oluyor genelde bende anlamadım annemle konuşuyoruz bizim zamanımızda öyle bir şey yoktu nasıl rahat edersen öyle yat diyor 😂
gozdeak Akbulut 😂😂 ben o kafa da değilim daha galiba 31 olduğum icin 36 olunca eminim bende sizin gibi düşüncem
BamBi gozdeak wallah bende öleyim. Sol taraf öneriyor hep internet siteleri ama sag da rahat uyuyorum
Mlssa gozdeak Bazen sola yatınca cok kıpırdanıyordu mesela sağa yatınca duruluyordu ben de sağ tarafa yatıyodum😃 sorun olmuyor kızım 24günlük şuan nerdeyse hep sağa yattık😃
Ecmelinannesi gozdeak doktor dedi ayın 20 sine kadar bekliycez dedi sancin olmazsa suni sancı verilir dedi