3melekannesi Huzurumuz 4 haftalığım bugün kan verdim sağlık ocağına ama hala çıkmamış diğer sonuçlar çıktı bir gebelik kaldı çok merak ediyorum değerin kaç olduğunu🙈
Zeyno_ Ben şu an 7 haftalık hamileyim.pek bişe yok çok şükür ama sabahları mide bulantısı var ama kusma yok yani.
Zehrabulut01 [silindi] bende çok acıkıyorum bide ağrılarım çok kasik ve bel sizdede varmı acaba bende 6 haftalik hamileyim
gizemaydemir_ Bende kasık ağrısı fazla ve aşırı tuvalete çıkıyorum bazen kasık ağrımı karın ağrısı bile sandığım oluyor😢
ramazantugce Huzurumuz Yeşil ekşi elma ye canım mide yanmasina birebir bende 19+1 günlüğüm çok iyi geliyor bana 😉
Ireml Huzurumuz ay benimde midem çok yaniyor ya daha çok erken diye emin olamamıştım gebelikten mi diye ama ondanmış demek 🤭
Huzurumuz Daha göremedık biz beş haftalıgız . Beta degerlerınız kac en az 1000olmadan kese falan gözukmez dedı doktor
imrenn Huzurumuz biz Cuma günü değerim 3200 deyken keseyi gördük. 1 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktor
purplemoon 3melekannesi bende dun kan verdim saglik ocagina bende merakla bekliyorum pzt cikicak dediler 😊
ozg96 7,5 haftalığım mide bulantısı bütün gün nerdeyse sabahları çok ağır yaşıom.. kusma çok nadir yorgunluk uyku hali 😊😊
3melekannesi gizemaydemir_ şimdi baktım hala çıkmamış diğerleri çıkmış ama gebeliği en sona bırakmışlar🤦🏻♀️
3melekannesi gizemaydemir_ özele acile kan verdim şimdi aldım sonucunu 397 çıkmış adete 2 gün var iyi değilmi sonucum🤔