ipekworld Kavakyellerihercai evet ilk o zamanlar kızda da erkekte de çıkıntı oluyormuş oyüzden yanılıyorlar zaten bilerekte değişebiliyor diyolar mesela bizde olduğu gibi 😄
Seda_123 Kavakyellerihercai Hem erkek bebekte hem kız bebekte de çıkıntı olur ama farklıdır kızda çıkıntı paralel olur erkekte ise yukarı doğru