Kavakyellerihercai Kızlar 12 haftalık gebeyim doktor bugün cinsiyet tahmini için erken kız bebek de erkek bebekte de çıkıntı olur dedi? Kız bebekte Nasıl çıkıntı oluyor 🙈
Gizemabc Kavakyellerihercai kız bebekte olan çıkıntı klitoris canım. Bana da ilk bir çıkıntı görüyorum demişti ben de erkek sanmıştım sonradan öğrendik ki kızmış ❤️
ipekworld Kavakyellerihercai evet doğru oluyor doktorum bana resimli olarak gösterdi bilgisayarından bana da 12. Haftada çıkıntı var gibi dedi dün öğrendik 16 olduk kızımız olucak bacak arası boş
Seda_123 Kavakyellerihercai Hem erkek bebekte hem kız bebekte de çıkıntı olur ama farklıdır kızda çıkıntı paralel olur erkekte ise yukarı doğru
nilaylaylaylay Valla doğru demiş çünkü bizzat yaşadık. 12. Hafta doktorum çıkıntı var erkek dedi. Gösterdi hatta bizde gördük. Sonra 15. Hafta cinsiyetin kız olduğunu öğrendik.
Kavakyellerihercai nilaylaylaylay ya demek ki cidden 12. Hafta söylemek için erken çıkıntı nasıl bir şey ki acaba kız da ki değişik mi oluyor 🙈
Hira17 nilaylaylaylay benimde öyle oldu 😂12. Haftada erkek dendi ama bende gördüm çıkıntıyı😂16.haftadada kız inşallah değişmez artık sağlıcakla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı🙏🏻
nilaylaylaylay Kavakyellerihercai bildiğin pipi gibiydi 😄 kız bebeklerin cinsel organları da bu hafta pipi gibi çıkıntı şeklinde olabiliyormuş
Turkan123 Busraae kesin kız sürekli de sordum emin misiniz daha belli olur mu sonradan değişmez değil mi diye hayır değişmez kız dedi Şimdi de oğlan kesin diyorlar canım ya
Busraae Turkan123 ayy canım valla banada 13.haftada yüzde 95 kız dedi 17.haftamda da sordum gene kız dedi simdi de karnımı gören erkek gibi diyor psikolojim bozuldu bide birsürü pembe şey aldım 😊bakalım cumartesi gene randevum var insallah degismemiştir 😊
Kavakyellerihercai nilaylaylaylay yaa 🙈🙈🙈 doktorum öyle diyince anlayamadım ben kız da çıkıntı nasıl olur dedim 😯
Kavakyellerihercai Busraae ona İnanma cnm benim karnı dimdik ama kız bebişe hamile arkadaşlarım var doktor dediyse doğrudur 🧿👍🏻💗 selametle sağlıkla al kucağına kızçeni
Turkan123 Busraae umarım değişmez bende kıyafet almıştım kız çocuğum olmasını da çok istiyordum kısmet değilmiş canım
Esincim Banada 12 de çıkıntı gösterdi erkek dedi 13 te başka dr kıza benziyor kızda da çıkıntı olur dedi yarın gidicem bakalım yarın ne dicek