Zelss bağırsak hareketleri azaldığı için şişkinliğiniz olmuştur benim de oluyordu yoksa şuan bebeğiniz bir hücre kadar. Karnınızın büyümesi imkansız. İnsan başlarda heyecanlanıyor. 38+1 den söylüyorum karnım artık patlayacak gibi. Çat çat çatladım zaten koca bir dünya olduk. Sabredin o zamanlar geliyor. Hızlı akıyor zaman..