ozgeustun Zelss tatlım 20. Haftada göbek deliğine gelecek her hafta için 1 parmak aşağı/ yukarı bebeğin yerini bulabilirsin yani şişen bebek değil gaz. Herkesde oluyor sonra duruyor
Aliss_36 Zelss benimkide aynı bahsettiğin gibi. 8. Haftama girmek üzereyim sanki 6 aylık hamile gibiyim kasık üstüm şiş..
Emeryem Ben 12 çi haftadayım 7 de başlamıştı şişmeye o yüzden her gebelik farklı seninki de onlardan biri kim ne derse desin sisiyo canim gaz maz da deyil
Rapunzel2019 Emeryem Her gebelik tabiki farklı, ama fasulye kadar olan bebek karnınızı şişirmez. Mantıga aykırı.. ilk aylarda gaz çok oluyor. Bagırsak hareketlerini de bebek hareket etti olarak yorumluyorlar ama mümkün değil
Ilknur_emin Zelss kuzum o haftalarda oluyor ama bebek bi anda o kadar büyümüyor canım ben 18+ 6 yım o zamanlar gazdan karnım patlıcak gibiydi şimdi o gazdan bile küçük karnım
Ilknur_emin Zelss ondan canım merak etme bebiş büyüdükçe anlıyorsun zaten sabah bile inmiyor o karın şimdilerde sabah yumuşak ve iniktir
Erbualp Canm gaz o bende 6+5 günlüğüm rahim üstüm şiş sanki 3 4 aylık hamile gibiyim buda normal . Bagırsakların vermiş olduğu şişkinlik kabızlık , gaz maalesef :(