Sayalcan azizeguneyy canım bende dün doktora gittim. 32+0 1779 kg dı ve boyu 42 cm dı doktorum 1 hafta geride dedi 😔. Çok kafam karıştı.
Ozzy defne55 nesquik aşırı zararlı birşey. Kilo aldıracağım diye zararlı şeyler yüklememenizi tavsiye ederim bebeğinize. Süt tavsiye ederim bence düzenli günde 500 gr süt hem faydalı hem kilo aldırıyor ama önemli olan sağlıklı olması kilolu değil.
defne55 Ozzy yok ben yemiyorum zaten benim bebegimin kilosu yerinde şükür ama çoğu insan nesguik öneriyor kilo aldırmak için hatta bu forumda çok okudum bebeğine nesguikle kilo aldirani
Sayalcan defne55 ya bazı doktorların kilo kriterleri faklı sarım. Benide şüpheye düşürüyorlar her hafta geride lafını duymaktan sıkıldım.
Eslina Yvzpnr bence bormal canım çokta küçük değil sitres yapma benim kızımda 39 haftalık doğdu 3000 kg doğdu şuan 3 yaşında çok sağlıklı maşallah
Cennet_30 33₺3 de 2200 gr 36₺0 da 2900 gr 37₺3 de 3100 gr dedi 38₺3 de doğumum var son 3 günüm inş 😘💕
Eslina seymakumatarnsf dün kontrolum vardı 29+4 1700 gr dedi doktor sanırım benimde tombik olma yolunda üstelik öyle çok iştahlıda değilim hamileliğim sürecindede 7 kilo aldım