Feyzaselh 38 misin 36 mi
Sen 36 ya bakma bebek oyle gorune bilir ama sen 38 im diyorsun
Ki dedigin gibi 36 da olsan ben 36 bitti ayni rahatsizliklari yasiyorum
Allah hayirli dogumlar nasip etsin hepimize 3. Dogumum olcak ama yinede dogum stresi aldi beni